Vragen over de bezorging van je bestelling

De levertijden verschillen per product. Geran is de technische groothandel met de grootste voorraad van Nederland. De meeste producten leveren wij uit voorraad, wat betekent dat jouw bestelling binnen enkele werkdagen in huis is. In sommige gevallen kan dit al de volgende dag zijn.

Wanneer er een product niet op voorraad is, wordt je hier meteen over geïnformeerd per mail. In deze mail vind je ook de geschatte levertijd.

De levertijd van speciaal bestelde materialen verschilt per leverancier van 3 werkdagen tot 5 werkweken.

De verzendkosten hangen af van het type product. In dit overzicht vind je wat de verzendkosten voor jouw product(en) zijn.

Nederland

  • Standaard verzending: €5,95
  • Lengte vanaf 1,5 meter: toeslag vanaf 24,95. Afhankelijk van aantal, lengte en gewicht.

België

  • Standaard verzending: €7,95
  • Lengte vanaf 1,5 meter: toeslag vanaf 29,95. Afhankelijk van aantal, lengte en gewicht.

Overige landen
Neem contact op met onze klantenservice als je de producten naar een ander land dan Nederland of België wil verzenden.

Bestel je artikelen op geran.nl. Besteed minimaal 250 euro exclusief btw om in aanmerking te komen voor gratis verzending. Dit wordt automatisch verrekend in je winkelmand. Bij lengtevracht wordt er lengtetoeslag berekend. Bekijk de lengtetoeslagen bij de verzendkosten hierboven.

Voor Nederland bedraagt de bestelling minimaal 250 euro exclusief btw. Voor België en Duitsland bedraagt de bestelling minimaal 350 euro exclusief btw.

Neem contact op met onze klantenservice als je een bestelling naar een ander land dan Nederland of België wil verzenden.

Wanneer je je bestelling hebt afgerond ontvang je een automatische mail met de gegevens van je bestelling. Als onze medewerkers de bestelling hebben ingepakt en hebben aangemeld bij de vervoerder, krijg je per mail een Track & Trace code. Hier kun je je bestelling volgen.

Het is mogelijk om jouw pakket af te halen in ons magazijn in Rijssen. Kies voor de gratis levermethode ‘afhalen bij Geran’ in je winkelwagen. Het is mogelijk om zowel te pinnen als contact af te rekenen.

Standaard verzending – DHL
DHL bezorgt alle standaard verzendingen thuis of op een ander adres. Dit doen ze binnen een tijdvak, zodat je niet de hele dag hoeft te wachten. Daarnaast kun je ook kiezen voor een DHL ServicePoint, zodat je jouw pakket kunt ophalen wanneer het jou uitkomt.

Lengtes – Logique of Müller
Bestel je lengtes vanaf 1,5 meter (zoals rails of slotkokers)? Dan wordt je bestelling door Logique of Müller bezorgd.

Indien je je bestelling nog niet hebt ontvangen, kan dit de volgende redenen hebben:

  • Jouw bestelde product(en) is/zijn nog niet op voorraad en worden zo snel mogelijk verzonden. Je krijgt hier ten alle tijden een mail van.
  • Jouw bestelling is verzonden, maar er is iets mis gegaan bij de vervoerder, waardoor de bezorging vertraging heeft opgelopen.
  • De bestelling is nog niet betaald (voor particulieren). Als er geen betaling heeft plaatsgevonden, blijft de bestelling in de wacht staan.

Je kunt de status van een bestelling controleren via je persoonlijke account of via de track en trace code die we in een e-mail naar je hebben verstuurd.

Heb je een andere vraag? Vind je antwoord hieronder bij onze veelgestelde vragen per categorie.

Vraag het ons

Bellen

+31 548 543 000

Op maandag t/m vrijdag zijn we bereikbaar van 08:00 tot 17:00 uur. Op zaterdagen en zondagen zijn wij gesloten.

Mailen

Onze klantenservice probeert je e-mail zo snel mogelijk te beantwoorden. Meestal lukt het op werkdagen binnen 24 uur.

Chatten (toekomst)

Start het gesprek

In de toekomst is het mogelijk om met ons te chatten. Als dit mogelijk is, krijg je direct antwoord op al je vragen als we online zijn.