Vragen over de betaling bij Geran

In de webshop van Geran kun je betalen met de meest voorkomende betaalmethoden:

  • iDEAL
  • Creditcard
  • PayPal
  • Bancontact
  • SOFORT Banking
  • Betalen op rekening (Geran Zakelijk)

Je kunt alleen een bestelling achteraf betalen wanneer je ingeschreven staat bij de Kamer van Koophandel en een BTW nummer hebt. Hiermee kun je je aanmelden voor een zakelijk account bij Geran. Wanneer je een zakelijk account hebt, heb je de mogelijkheid om op rekening te kunnen betalen. Dit kan alleen wanneer jouw account door één van onze medewerkers wordt ingeschaald. Je bedrijf wordt dus eerst gecontroleerd.

Wil je een zakelijke klant worden? Ga dan naar de pagina ‘Geran Zakelijk’.

Wanneer je er voor kiest om je bestelling af te halen in Rijssen, is het mogelijk om zowel te pinnen als contact af te rekenen.

Het kan zijn dat er sprake is van een iDeal storing bij jouw bank. Om dit te controleren kun je klikken op de  volgende link: https://availability.ideal.nl/. Je komt dan op een externe website van iDeal terecht. Hier kun je zien of jouw bank inderdaad een storing heeft.

Staat er een groen vinkje achter jouw bank? Dan is er geen sprake van een storing en is jouw betaling niet gelukt vanwege een andere redenen. Als dit het geval is, neem dan contact op met onze klantenservice.

Indien je een bestelling aan Geran wil betalen via een bankoverschrijving, dan is het belangrijk dat het exacte bedrag op je factuur vermeld staat. Vermeld ook altijd het betreffende ordernummer als referentie.

Rekeninghouder: Geran Handel BV
IBAN: NL33 INGB 0671 0367 93
BIC/Swiftcode: INGBNL2A

Bij Geran worden geen kleinorderkosten of administratiekosten in rekening gebracht.

Klik op het winkelmand pictogram in de rechterbovenhoek van het scherm. Uit de lijst met producten kan je een product verwijderen door op het kruisje rechtsboven in het product te klikken.

Na het plaatsen van je bestelling ontvang je de factuur automatisch in je mailbox. Deze kun je ook terugvinden in je account onder het kopje ‘bestellingen’ wanneer je een bestelling hebt geplaatst terwijl je bent ingelogd.

Wanneer je (een deel van) je bestelling binnen de wettelijke termijn retourneert en je kiest voor de optie ‘ik wil graag mijn geld terug’, moeten we eerst je retour goedkeuren. Daarna verwerken we de retour. Zodra we je retour hebben verwerkt, wordt het bedrag binnen vijf werkdagen op je bankrekening gestort.

Kies je voor ‘ik wil een creditnota’, dan wordt er na het verwerken van je retour een creditnota aangemaakt (alleen voor zakelijke klanten).

Heb je een andere vraag? Vind je antwoord hieronder bij onze veelgestelde vragen per categorie.

Vraag het ons

Bellen

+31 548 543 000

Op maandag t/m vrijdag zijn we bereikbaar van 08:00 tot 17:00 uur. Op zaterdagen en zondagen zijn wij gesloten.

Mailen

Onze klantenservice probeert je e-mail zo snel mogelijk te beantwoorden. Meestal lukt het op werkdagen binnen 24 uur.

Chatten (toekomst)

Start het gesprek

In de toekomst is het mogelijk om met ons te chatten. Als dit mogelijk is, krijg je direct antwoord op al je vragen als we online zijn.